Tisdag 17/7

Den här dagen var vi på besök hos Jessika, Anton, Wilma och deras nya familjemedlem Meja. Hon var så söt så. Det var dock en trött liten dam som låg och sov i vagnen under besöket men är man knappt 2 veckor gammal så har man rätt att vara lite trött! Vi vart bjudna på gott fika.
Meja var dock inte den enda bebisen i huset, det fanns kattungarn oxå, så himla söta! Dem var lite rädda för 
Fenix som är väldigt framfusig av sig och höll sig lite undan, men Fenix var i alla fall glad över att få titta på dem. Corona är lite lugnare och fick klappa lite!
Efter besöket så gick vi hem och gjorde oss iordning för att gå och gratulera farfar på födelsedagen.
Det bjöds på god middag, efterrätt samt fika. Agneta och Börje åt oxå middag med oss. Karin och Bengt kom lagom till fikat.
Fenix var trött efter dagen så jag gick hem efter fikat och nattade honom. Lagom när Fenix hade somnat så kom Daniel hem med Corona som oxå blivit trött!
 
Lilla sjuksköterskan
 
Söta kattungar
 
 
 
 
 
 
Redo för kalas
 
Finklädd
Myser med Agneta
Fanns massa gott att äta
Glad tjej
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0