Tisdag

I morse åkte vi in till norrtälje och handlade på flygfyren, var tett stopp på kappahl oxå för inköp av kalsonger till Fenix.
Till lunch vart det grillade hamburgare och efter lunchen gick vi upp till farmor och farfar för att säga hejdå till Anita och Anders som skulle åka hem, vi vart då bjudna på fika.
Jag bakade lite på eftermiddagen, Fenixs "godiskakor", som han kallar dem, var slut så det vart några sådana och kolakakor. Passade även på att göra en fryst cheesecake.
Middagen fick vi hos farmor och farfar, dem hade massor med mat över efter Anita och Anders besök, tur för oss!
Nu sussar barnen sedan en timme tillbaka ungefär och jag ska ta mig något att äta, är verkligen hungrig hela tiden, det kommer nog bli en jättebebis i magen den här gången så som jag äter!  
 
Grillat till lunch
Kakor
Cheesecake
Jordgubbar hos farmor och farfar
 
Fenix fick glass!


Kommentarer
Carina Ohlsson

Ja det är skönt att det är sålt. Mäklaren ahde satt ut det för 950 000 kr
men vi fick 850 000 kr
Ok för det var en som la bud på 800 000 kr som vi höl på att tacka ja till.
Så nu har Jimmy och jag ca 65-70 000 kr var i skuld kvar.

2012-08-02 @ 16:17:57
URL: http://carinaocasper.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0