Söndag

Usch vilket trist väder det varit idag. Morgonen spenderades med städ, tvätt och renbäddning! Det var uppehåll från allt regn under några timmar och då passade jag och Fenix på att åka in till Färsna och titta på lite djur och äta glass. På vägen hem stannade vi till i leksaksaffären efter önskemål från lilleman! Han fick en traktor med släp!
Farmor kom förbi en sväng på eftermiddagen och då fick Fenix följa med henne hem en stund.
Nu sussar båda änglarna sedan en stund tillbaka. Nu hoppas vi på bättre väder i morgon men det ser inte så ljust ut!
 
 
Bilder från Färsna
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nya traktorn, vet inte vad det blev för fel på kortet med allt det röda men men....


Kommentarer
Carina Ohlsson

Japp vi kan höras på onsdag om torsdag =)
kram

2012-07-15 @ 20:28:07
URL: http://carinaocasper.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0