Resan till Malmö

Resan ner till Malmö gick kanon! Det var mulet väder mest hela vägen så det var verkligen perfekt bilåkarväder!
Första stoppet vart i Stavsjö där vi åt lunch och bytte blöjor. Det fanns även en lekplats där barnen fick leka av sig en stund.
Vi åkte sedan vidare en bit, Fenixs DVD spelare gick sönder på vägen trots att den bara var 1 dag gammal. Daniel hade med sig kvittot så vi stannade i Linköping på Elgiganten och bytte den. Jag och barnen gick in på Toys "R" Us under tiden. Fenix var eld och lågor över alla leksaker, han fick med sig ett tåg hem i alla fall!
Vi åkte sedan vidare och stannade efter ett tag och tog en fika och sedan raka vägen till Malmö.
Vi packade upp våra saker och sedan gick vi ner på stan och åt på pizza hut där Corona som vanligt charmade alla! Hon sitter och ler och vinkar åt precis alla.
Båda barnen somnade sedan gott på hotellrummet!
 
I bilen
 
 
 
Trötter
Spännande fot
God fot?
 
Stretching
I leksaksaffären
 
 
Va, jag har inte gjort något.....
Trött igen
Framme på hotellet, Fenixs bäddsoffa
Köksdel
Badrummet
Min och Daniels säng
På väg ner på stan
Matdags
 
Läser menyn
Ritar
Smaskens
Ritar med pappa
Myser i sin bäddsoffa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0