Onsdag

I morse kom till Fenixs stora förtjusning farmor hit och hämtade honom. Dem åkte in till norrtälje och handlade. Dem kom hem med jättefine fina skor till båda barnen, tack snälla.
Fenix följde med farmor efter shoppingen oxå. Jag och Corona mös här hemma på förmiddagen, vi städade och tvättade och lekte ute.
Efter hennes sovstund och lunch så åkte vi ner till stranden där farmor och Fenix var. Barnen badade och det gjorde även Embla. Det vart inga bilder på Fenix då han var naken hela tiden och jag vill inte lägga upp några nakenbilder på nätet för det finns så många äckliga människor där ute!
Fenix följde även med farmor hem efter stranden, Corona och jag lekte ute en stund innan det var dags för middag. Fenix kom hem runt halv fem, fem någon gång. Det vart då mer lek ute.
Båda änglarna var så skitiga så det blev dusch för dem även i kväll. Nu sover dem sedan en timme tillbaka ungefär. I morgon kommer Daniel hem igen, skönt, nu har han varit borta sedan i måndags morse. Barnen och jag saknar honom! Nu har han i alla fall semester i fem veckor från och med måndag!
 
Glad frukosttjej
Nere på stranden
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hemma igen
Tar det lugnt i solen och läser mammas bok
Fenixs allvädersstövlar och skor från farmor
Coronas skor från farmor
 
 


Kommentarer
Carina Ohlsson

Det var ingen badkruka där inte =)

2012-07-04 @ 20:31:44
URL: http://carinaocasper.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0