Måndag

I går morse tog hela familjen en morgonpromenad med Embla. Efter lunch och Coronas sovstund så körde Daniel in Lojke till norrtälje och jag och barnen åkte ner till stranden. Det vart bad och bus, Daniel kom han oxå när han hade lämnat av Lojke.
Efter en en härlig stund nere på stranden åkte vi hem och gjorde oss iordning. Vi åkte sedan tillbaka ner till stranden och tog båten in till Havspiren där vi åt middag. Både Fenix och Corona somnade i båten, Corona sittande i vagnen och Fenix sittandes i mitt knä.
När vi stannade för att tanka i norrtälje vaknade båda till liv igen.
På Havspiren serverades en delikat måltid, jag åt torsk och Daniel karré. Det var verkligen supergott, något av det godaste jag ätit. Läget och utsikten på restaurangen är det ju inte heller något större fel på. Efter en supermysig middag åkte vi hem igen.  
 
Bus på morgonpromenaden
 
Mys med pappa
 
Nere på stranden
 
 
Fenix plockade hallon till Corona
Varsågod syster
 
 
 
 
 
Redo för middag
Snart dax att åka
 
 
Trött tjej
Trött Fenix
 
 
 
Vaken igen
 
 
Smaskig middag
 
 
 
 
 
 
 
Daniels mat
Min mat
 
Fin utsikt
På väg hem
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0