Lördag

I går började dagen med trist väder, verkar vara ett genomgående tecken för denna sommar! Det var tlite städning och tvättning. På eftermiddagen klarnade det upp och vi åkte ner till stranden. VI hade tänkt att barnen kunde leka lite i sanden men Corona hade i alla fall andra planer och gick rättt ut i vattnet, det var bara att klä av henne kläderna så fick hon bada för fullt! Fenix gick ut till knäna ungefär medan Daniel gjorde som Corona och kastade av sig kläderna och hoppade i. Corona älskar verkligen att bada, konstigt med tanke på att hon blir kall lika lätt som mig.
När vi kom hem fick barnen bada en sväng i badkaret och sedan gick vi till farmor och farfar att äta middag. Det blec grillat av olika sorter och sedan cheesecake till efterrätt, smaskigt!
 
 
Bad med pappa
 
 
Ren, fin och glad!
 
Smaskigt med välling
 
Grillat!
Corona smaskade i sig jordgubbar
Gott!
 
Grabbarna vilar lite efter maten!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0