Lördag

I lördags så busade jag och barnen en stund på förmiddagen, solen sken och det var skönt ute! Efter Coronas sovstund så åkte vi in till norrtälje för att möta upp Carina, Elvira och Carinas mamma på American Car Show. Kimmo var på svensexa. Vi letade parkering i 25 minuter innan vi äntligen lyckades hitta något, det vart en bit att gå men det var skönt väder så det gjorde inget.
Vi mötte upp Carina med familj i parken och gick en sväng och kikade på bilarna. Efter en stund la vi ut våra filtar i gräset och hade lite picknick. Jag hade gjort baguetter med rostbiff och potatissallad.  Daniel som kom direkt från söderhamn anslöt oxå, visserligen 1,5 timme för sent än utlovad tid......
Med lite påfyllnig i magarna tog vi en sväng till bland bilarna innan vi alla åkte tillbaka hem hit.
Barnen busade medans maten gjordes iordning. Det vart diverse grillat och till det rotsaker i ugn, sallad och sås. Till efterrätt vart det hemgjord dajmtårta.
På kvällen försvann Daniel iväg igen, han skulle på kalas upp till grannbyn.
 
 
Klätterapan igång igen
 
Ute och busar
 
 
 
Sötaste bilen på American Car Show
Picknick
Corona gästspelar hos tant Carina, troligtvis tigger hon mat!
Fenix gömmer sig under vagnen
 
 
Vilken stil
Klubba!
 
 
Grillat
Bus ute
 
 
Lek inne
Middag


Kommentarer
Carina Ohlsson

Ni såg ut att ha en trevlig lördag =)

Jo hon pratade om en visning till så jag hoppas på bättre väder då

2012-07-15 @ 19:43:48
URL: http://carinaocasper.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0