Fredag

En del av inlägget igår försvann, märkligt, men jag skriver lite kort här om i onsdags då istället. Vi började dagen med att åka in till norrtälje och hämta upp Embla och handla. Vi åkte sedan hem och städade av lite och fortsatte tvätta upp lite av all smutstvätt från Malmö .
Sara och hennes tjejer kom över på en fika och barnen lekte lite. Kvällen vart sedan lugn.
Idag började jag med att vika och lägga in ren tvätt och tvättade sedan upp det sista och hängde det. Mikael kom hit och fixade det sista på lektornet och farmor hämtade upp Fenix, dem skulle åka och handla i Gräddö. Fenix vart kvar där mer eller mindre hela dagen.
Jag och Corona tog en sväng till norrtälje ochhandlade lite. När lilla prinsessan sedan sov middag så passade jag på att njuta en stund i solen med en bok och koppla av lite. Efter någon timme började åskmolnen närmare sig och inte långt där efter kom regnet. Är dock lite besviken på att åskan inte riktigt kom hit, älskar dunder och blixtrar ju!
Jag och Corona städade av lite mer här hemma och småplockade lite. Vi gjorde även morgondagens efterrätt.  
Vid fem gick vi upp till farmor och farfar där vi vart bjudna på god mat och efterrätt. Laxpaket gjorda på grillen, smaskigt!
Efter middagen vart det lite bus för barnen med farbror Mikael och sedan gick vi hem . Barnen fick busa en stund ute i den nya sandlådan under lektornet innan vi gick in. Båda pluttarna är nu nattade och sover sedan en timme tillbaka ungefär. Imorgon kommer Daniel hem igen, då blir nog barnen glada, Fenix frågar efter pappa och undrar om han är borta!
 
Nu blir det snart duschen för mig och sedan en stund framför tv:n.
 
Mys i solen med en bok.......
....sedan dök dem här molnen upp
 
 
 
Ute och leker
 
 
Mamma tittar bort ett par sekunder och då har Corona hittat en vattenpöl att sitta och leka i!
 
 
 
 
Lektornet är helt färdigt!
Middag hos farmor och farfar
 
 
 
 
 
 
Corona fick presenter
 
 
Gott med efterrätt!
Bus med farbror
 
 
 
Lite lek innan nattning
 
 
 
 


Kommentarer
Carina Ohlsson

Hej!
Visningen gick inge vidare.
Det finns eventuellt 2 spekulanter men ingen av dom var på visningen men det var 1 barn familj ut och tittade på huset men var inte intresserade =(

2012-07-15 @ 16:17:51
URL: http://carinaocasper.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0