Fredag 20/7

Corona och jag var in till norrtälje och handlade lite på förmiddagen och resten av dagen blev det mest bus och lek ute.
Vid halv sex kom Carro och hennes nya kille Andreas hit på middag. Det vart en supertrevlig middag med massa god mat och prat. Det vart grillat med potatisgratäng, sallad och sås. Till efterrätt vart det chokladcupcakes med geishachokladtopping. När barnen somnat tog jag en tur med Embla då det hade börjat åska lite runt omkring oss och jag ville slippa regnet. Jag hann precis tillbaka tills spöregnet börjde och det smällde på bra här hemma.
Vi hade det dock bra under taket med trevligt sällskap och en stor godisskål!
 
 
Efterrätt
Redo för middag
Glad tjej
 
Lek med gudmor
 
 
Blå dukning var tdet!
Daniel och Andreas sköter grillen
 
Smaskens
Så fina!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0