Förra måndagen

Vår dator har varit trasig pga lite blixtrande väder här hemma men nu är den igång igen och jag ska försöka hinna med att uppdatera lite.
På förmiddagen busade vi ute med barnen, det var uppehåll och sol för en gångs skull! Lite kallt och blåsigt dock men nu ska vi inte klaga!
Efter Coronas sovstund så åkte Daniel och Fenix med farbror Mikael till Räfsnäs för att handla lite saker. Jag gav Corona lunch under tiden och städade av lite här hemma. När dem kom tillbaka åkte vi in till norrtälje och handlade mat samt presenter då det blir lite kalas både här och där den här veckan.
När vi kom hem vart det middag. Farbror Mikael kom förbi en sväng och busade med barnen och efter det gick vi till farmor och farfar där vi vart bjudna på fika.
 
 
Bus ute
 
 
 
 
 Fenix tror att mördarsniglarna heter lördagssniglar, hihi!
 
 
 
 
 
 
 
 
 Fika hos farmor och farfar
 
 
 
 Plockar smultron
 
 Spelar fotboll
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0