Fredag

Idag mötte jag och barnen upp Tina, Leo och Leos pappa Peter på lekrymden. Det vart lek och bus och självklart lite glass och snask! Då pojkarna lekte på varsit håll idag så blev det bara bilder på mina troll!
När Daniel kom hem startade han traktorn och plogade lite, Corona sov då middag och Fenix mös med mig i soffan.
Vi har nu ätit middag och Fenix och jag har duschat. det är snart läggdags för barnen och då blir det mys i soffan!

Bilder från lekrymden










































Myser hemma medans Corona vilar




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0