Onsdag

I dag kom Jenny med lilla Alexander samt Lena med lilla Carl-Filip hit och fikade.
Det fick bli två olika sorters hembakat bröd med pålägg och efter det frozen cheesecake med vit choklad och passions- och apelsinsås som Fenix och jag gjorde igår. Det vart en mycket trevlig fikastund med massa prat och skvaller!
Vi åkte sedan alla ner till dagis och hämtade upp våra pojkar.
När v kom hem vart det mellis och sedan tog vi en promenad i det underbara, strålande vårvädret!
Nu har vi två trötta barn här hemma, har en känsla av att dem kommer somna innan 19.00 ikväll!  



Cheesecake och sås

Hembakat bröd med pålägg

Carl-Filip och Corona

Alla bebbarna

Corona och Alexander





Härlig vårpromenad!






























Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0