Thuns

Efter en vecka med sjukdomar så var det skönt att äntligen komma utanför dörren och se lite folk. Farmor och åkte med mig och barnen till Thuns idag. Barnen och jag åkte upp och hämta farmor i morse. Vi passade även på att skölja ur bölden som Sotis fått under tassen. Hon har blivit biten av en annan katt under tassen och fått en böld där som jag var och tömde för några dagar sedan. Jag har sedan sköljt ur såret varje morgon och kväll sedan dess för att hålla det öppet och låta det läka från insidan.
När vi kom fram började vi kika runt lite i affären innan vi åt lunch. Efter lunchen vart det fortsatt shopping. Barnen fick massa fina saker, tack snälla!
På vägen hem stannade vi och handlade lite mat. Nu leker barnen med sina nya leksaker. Ska snart börja med maten och ikväll blir det en tur upp till famor och farfar och fixa med Sotis igen!  

Corona och jag på promenad för någon dag sedan, mammas glada tjej!
'






Mammas hembakta bröd är inte dumt!

På Thuns




























Väntar utanför provrummet medans jag prövar kläder, Tittut var tydligen fruktansvärt roligt!



Fenixs saker






Coronas saker







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0