Nu är sjukveckan över!

Usch vilken sjukvecka vi haft. Jag och Fenix var ju magsjuka i tisdags.
I onsdags och torsdags hade Fenix 40 graders feber och var jättehängig. I torsdags kväll började Corona kräkas och kräktes fram till kvart över ett på natten då magsjukan gav med sig. Även Daniel åkte på magsjukan fast under torsdagsnatten.
Jösses vilken vecka det har varit men nu är den över, nu är det måndag igen och alla är friska!

Lite bilder från veckan!

Jag är ute och leker med barnen medans Daniel vilar upp sig

Ute och gungar


































Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0