Onsdag

I går var jag och Corona till Tessan, Jennys syster,  borta vid kungsgården och fikade med mammor och bebisar. Marie, Linda och Lena kom oxå . Stackars Jenny var hemma förkyld. 
Det var som vanligt supertrevligt, massa gott fika och massa prat! 
Efter fikat åkte jag och hämtade upp Fenix. Fick ett meddelande på vägen från Carro som undrade om hon kunde komma och hälsa på oss på kvällen. Självklart kunde hon det men jag hann inte ordna någon mat så Daniel köpte med sig sallad på vägen hem!
Det vart en supertrevlig middag, det är alltid lika mysigt att ha älskade Carro, barnens gudmor, på besök. Hennes Niklas jobbade kväll och kunde inte följa med men vi får ses en annan gång.
 

Ja vad ska man säga....slappar på bordet framför tv:n, han vet att han inte får vara på bordet men så fort man försvinner ut ur rummet så ligger han där!

Corona och Linnéa












Trött tjej på väg hem

Gudmor på besök!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0