Besök i Rånäs

I går fyllde Fenix 2½ år så han fick vara hemma från dagis. Vi gjorde en utflykt till Rånäs och hälsade på min före detta arbetskamrat Janny. Hon har tre barn själv fast dem är stor nu, hon har dock kvar massa leksaker så Fenix byggde med duplo och Corona fick låna en docka. Det vart fika och massa prat och skvaller! 
På vägen hem stannade vi till en snabbis vid Rånäs slott. Jag och Daniel var där en weekend och det är där som Fenix vart till! 
När vi kom hem vilade Corona en stund och sedan vart det lek och bus resten av kvällen. 


Solig promenad på morgonen

Gullpluttan redo att åka

Härliga soliga vintervägar att köra på





Trött kille

Hemma hos Janny









Lånar en docka







Fenix fick låna massa duplo att leka med

Tittar på  Aristocats

Mys hos Janny









Rånäs slott

Här i valoonhuset vart Fenix till
+
Syskonmys










Lek

Lite uppmärksamhet tack!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0