Måndag

I går vaknade Corona ganska så tidigt, hon är snorig igen och har svårt att sova länge på morgonen, i sig sover hon tio timmar i sträck i alla fall så man ska ju inte klaga! Daniel gav henne frukost innan han åkte till jobbet.
Fenix vaknade halv åtta och Corona somnade om åtta, hihi! Hon fick sova ute i vagnen nu när det blivit varmare igen. Hon sover som en stock ute och sov i 4 timmar ute på verandan.
Jag och Fenix tvättatde och städade samt lekte med tågbanan och Fenixs nya Thomas-tåg!
När Corona äntligen vaknade så vart det lunch och sedan åkte vi till norrtälje oh storhandlade. Det är inte lätt att få plats med 2 barn och alla varor i en vagn inte men det gick! Handlade hundmat och hushållspapper som tog en del plats.
När vi kom hem åt vi mellis och sedan vilade Corona medans jag och Fenix förberedde dagens efterrätt, alltså till alla hjärtans dag!
När Daniel kom hem vart det middag och sedam lek med barnen innan nattningen.


Lånat pappas mobil





Sussar skönt!






Lek med Thomas





På väg till norrtälje





Spännande sa Corona när vagnen var så full att jag fick börja stapla ovanför henne



Corona förflyttar sig lite, hon kryper ej men rullar och hasar sig bakåt, nu har hon hittat DVD:n





Pappa är hemma och leker


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0