En kall fredag

-19 grader stod termometern på imorse, usch! Det blev då en dag hemma, har ingen lust alls att gå utanför dörren i den kylan.
Lagade 10 portioner spaghetti med köttfärssås åt Corona. Fenix och jag har bakat en kladdkaka, han älskar att baka! Runt lunch hade temperaturen stigit lite i alla fall så då vart det en promenad.
Daniel slutade ganska tidigt så han tog med lunch hem till oss alla, smaksigt!
Jag ska snart väcka Corona som sover middag, Fenix titar på film och Daniel har snickrat på bastun!
Blir en fortsatt lugn kväll hemma!

Hopp, hopp!







Snyggaste morgonfrippan!

Bak

Smaskig smet





Promenad


















Pusskalas




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0