Torsdag

Farmor kom och lånade med sig Embla på en promenad i går, när hon kom tillbaka vart det lite fika. Hon hade med sig lite plastbunkar, pefekt! Har ju lagat en hel del barnmat till Corona som jag fryser in och det börjar ta slut på bunkar.
Fenix somnade vid halv åtta och Corona somnade straxt därefter. Jag och Daniel satte då på en film och nös i soffan.
Imorse vaknade Fenix innan Corona och vi gosade ner oss i soffan. När Corona vaknade fick hon frukost och sedan lekte barnen tillsammans medans jag bäddade rent alla sängar. Jag startade även en tvättmaskin.
Vi lämnde Fenix på dagis och sedan tog vi en promenad med Embla och Corona fick åka pulka!
Nu ska jag laga lite mer barn mat ska även hänga tvätten och starta en till maskin. Blir en trist men nödvändig dag hemma med matlagning och städning.


Morgonmys i soffan

Pulkatur




















Kommentarer
Carina Ohlsson

Fina tänder hon har fått =)

2012-02-10 @ 16:59:54
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0