Måndag

Då var det måndag igen då! Daniel gick upp halv fem för att åka till jobbet idag, det är fruktansvärt tidigt!
Fenix och jag tog en liten promenad medans Corona vilade middag, han tog med sig sin snöskyffel och skottade längst vägen.
När vi kom hem kom farmor och hämtade upp honom, dem skulle åka och handla. Han följde med farmor hem efter att dem kommit hem från affären oxå och är fortfarande kvar där.
Jag och Corona har gjort päron- äpple- och mangomos. Det vart tio portioner så nu har hon lite mellis igen! Vi har även varit till gräddö en sväng för att handla frimärken men framförallt har vi bara myst idag, massa lek och pussar! 
Snart ska prinsessan få vila igen. Hon har ålat runt här hemma väldigt mycket idag och spelat tamburin så hon är helt slut nu!  
Farmor ringde nyss och vi ska äta middag där uppe, gott!  


Mys med pappa igår



Ska bli mellanmål

Färdigt

Skottar



Redo för gräddö

Dammsugaren är spännande

Man blir trött av att åla runt på golvet

Hej mamma!

Gullungen!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0