Kallt!

I morse stod termometern på -20 grader. Jag och Fenix bakade bullar på förmiddagen och sedan åkte han med pappa in till norrtälje för att handla lite bastupanel. Jag lagade lunch under tiden så när dem kom hem vart det lite mat.
Jag har busat med barnen medans Daniel har spikat i bastun. Corona sover nu middag och Fenix tittar på film. Det är fortfarande kallt ute så jag vet inte om vi går ut något. Hade tänkt ta en pulkatur men jag tror inte att det är så skönt!




Duktig att bygga duplo



Bakarkungen!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0