En dag på stan med Carina!

I går tog jag bilen in till Tekniska och därifrån tunnelbanan till T-centralen. Jag mötte upp min älskade Carina utanför Åhléns.
Vi gick runt och kikade lite affärer innan vi gick och åt lunch, falafel, smaskigt! Det vart fortfatt shopping, in och ut ur affärerna! Vi hann även med en fika på muffin bakery, så smaskigt så!
Det vart ännu lite mer shopping efter fikat och under tiden en massa prat! Det är så underbart och roligt att umgås med mitt älskade vän. Vi hade en toppdag med massa mys på stan, hoppas vi kan göra om det snart!
Jag köpte en liten special snowracer till Fenix som jag sedan fick släpa till tekniska men det var det värt när mn fick se hans min när han fick den!
Daniel hade lagat mat tills jag kom hem och jag fick även ett glas champagne, gott, gott!
När barnen lagt sig vart det godis och gladiatorerna i soffan!
Tack mitt hjärta för en underbar dag på stan!



På väg!

Muffin bakery



Älskade vännen

Hemma med Fenix present

Montering




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0