Corona 8 månader

I dag fyller vår älskade lilla solstråle 8 månader! Hon är världen goaste lilla tjej och är så fantastik på alla sätt och vis! Tiden går så himla fort och hon håller på att bli en stor tjej, det gäller verkligen att ta hand om den här bebistiden, den springer bara iväg! Tyckte det var som igår som jag höll det lilla knyttet för första gången. En obeskrivlig känsla som håller i sg! Det är lika mysigt att gå in och hämta henne från hennes säng varenda morgon och mötas av ett stort värmande leende. Man smälter totalt! Att sen få plocka upp henne och krama om henne och känna hennes mjuka kind mot min, snusa i det silkeslena blonda hårfjunet, det är lycka!
Tack vår prinsessa för att du kom just till oss!

Det är omöjligt att veta
vad livets mening är,
vad världens mening är,
vad meningen med någonting alls är,
innan man har ett barn att älska
















Lilla miniCorona alldeles nyfödd!










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0