Torsdag

Jaha, den här dagen gick den oxå och fort gick det. Har tvättat undan all tvätt här hemma, bakat kavring med barnen, satt upp bebisens väggdekor, slagit in födelsedagspresent till Daniel, satt in foton i fotoramar, lagat middag och självklart myst med barnen.
Nu är det snart dags för Fenix att hoppa in i duschen, han älskar att duscha och har tjatat en stund nu. Sen blir det läggdags för trollen. Själv blir det nog till att kasta sig i soffan framför brasan.
Glad tjej på väg hem från dagis
Sött kort som dem tagit på  Corona på dagis
Hemma och klär av sig
Bakdags
 
 
Nej, hon fick inte plocka ut brödet ur ugnen men hopn är förälskad i grythandskarna
 
Bebisens väggdekor
Bebisens fondvägg


Kommentarer
Carina Helmersson

Såg ditt medelande nu på bloggen =)
Jo det går inge vidare med jobb, vist jag jobbar 2-3 dagar i veckan men som det ser ut nu har jag nog inge jobb nästa vecka =/
Har satt in en jobb annons i Åkersberga tidning, här i Norrtan tidningen gav det inget.
Så får man se

2012-12-14 @ 11:09:23
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0