Torsdag

Idag har det blivit mycket bilåkande. Jag fick en tid på ultragyn vid halv tolv idag. Barnen har nu jullov från dagis och jag hade en tid på ultragyn halv tolv. Daniel jobbade så mamma/mormor kunde passa dem. Halv nio åkte jag och barnen in till norrtälje och hämta mormor och körde hem hit igen. Jag visade lite vad dem skulle äta osv och sedan åkte jag in till Danderyd. Jag pakerade bilen där och tog sedan tunnelbanan till Odenplan. Det gick bra på undersökning. Hon är inte alls så liten utan har som sagt nog bara trängt ner i bäckenet så magen blivit mindre. Dem mätte och kollade ordentligt på flödet i navelstränget och hjärtat mm. Hon väger nu ungefär 2550 gram vilket är 10% mindre än medelbebisen vilket inte alls är någon fara. Hon blir troligtvis ungefär lika stor som dem andra två, kanske något mindre. Vi får se helt enkelt men hon var i alla fall inte för liten!
Jag åkte sedan hem igen och allt hade gått bra med barnen. Vi fikade och åt lite mellis innan vi körde in mormor till norrtälje igen.På vägen hem hämtade vi upp Daniel som lämnat sin bil på lagning. Det fick bli pizza till middag.
Nu är barnen ute och åkte snowracer och pulka med Daniel, jag ska oxå ta och gå ut en sväng!
  
 
På Ultragyn
Corona är intresserad av hur pizzabaket går till!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0