Söndag

I går när barnen ätit lunch så åkte jag och Fenix in till norrtälje. Corona var kvar hemma och sov och Daniel tapetserade bebisens fondvägg.
Vi började på flygfyren och sedan åkte vi vidare upp till Pythagoras och deras julmarknad. Fenix träffade tomten och berättade att han hade skickat en önskelista. Han var dock lite blyg och stod brevid mig och höll i mitt ben,  hihi, sötungen! På Pythagoras hade dem även ett stort lekrum där Fenix skenade runt ett tag innan vi åkte vidare till Ö&B där vi handlade lite nödvändiga saker. Klara där så åkte vi ner på stan och fixade en till födelsedagspresent till Daniel och sedan åkte vi hem igen. Eftermiddagen och kvällen var tlugn. Farmor och farfar kom hit och fikade och hade med sig namnsdagspresent till mig, tack snälla! Pappa kom oxå och hann med en fika, han lämnade Embla här.
 
 
Spännande när pappa plogar snö
Lunch
Handlar
 
Julmarknad
 
 
 
Mer shopping
Våra busfrön nu på morgonen
Mys framför en film


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0