Söndag

Jag har varit ganska ordentligt förkyld i ungefär 2 veckor och igår så började det värka i ena kinden. Jaha, bihåleinflammation, det var bara att ringa jourhusläkaren. Perfekt att det går och få tag i hjälp även på helgerna utan att behöva sätta sig på akuten. Fick penicillin utskrivet. Känner mig ganska så trött och har ganska så ont men det ska väl ge sig snart med penicillinet. Tycker inte om att stoppa i mig massa piller men måste man så måste man!
Jag bäddade i alla fall rent alla sängar här hemma igår och tvättade två maskiner med sängkläder och två maskiner med kläder. Bakade även lussebullar fyllda med smör, kanel, kardemumma och mandelmassa. Medans Corona sov så tog Daniel med sig Fenix ut och busade i snön, härligt för honom!
Efter middagen så gick vi till farmor och farfar en stund och sedan vart det raka vägen hem och natta barn. Jag och Daniel mös i soffan innan vi oxå hoppade i säng.
Barnen ville äta lunch vid sitt bord
Snart ska väl bihåleinflammationen ge med sig!
Lussebak
 
 
 
Daniel och Fenix gjorde en jättefin snölykta
 
Rider dalahäst hos farmor och farfar
 
Skoj att borsta tänderna
Kvällsmys i soffan
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0