Söndag 1:a advent

 På söndagen vart det en tur upp till skaparladan och deras julmarknad, dem hade även tagit in fåren som barnen fick klappa på, mysigt!
Medans Corona sov tog jag bort all maskeringstejp i bebisens rum eftersom det var färsigmålat. Daniel hjälpte mig att ställa tillbaka möblerna. Nu är det Daniels tur att sätta upp en tapet bara så det blir som en fondvägg.
På eftermiddagen var det kalas för Wilma som fyllde två. Det vart gott fika och barnen busade på som vanligt!
När vi kom hem igen vart det middag och sedan lite mys innan barnen skulle sova.
Morfar kom ut på kvällen och lämnade Embla som hade varit hos dem från lördagskvällen.
 
 På väg på julmarknad
 
 
 
 Wilma!
 Fika
 
 
 Kissen var spännande!  
 Svårt att få något bra kort men väggen i bebisens rum är i alla fall lavendel-lila
Första advent!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0