Sammanfattning av fredag, lördag och söndag

Då det har varit lite mycket fredags, lördag och söndag så har jag inte hunnit med att sitta vid datorn något. Kommer bara sammanfatta dem fredag, lördag och söndag lite kort.
Dagarna har bestått av bak, lek ute i snön, shopping av dem sista julklapparna, inhandling av julmat, städa huset, julpynta, klä granen, montera ihop en av Coronas julklappar, göra julköttbullar och grilljera skinka mm.
Det har som sagt varit fullt upp!
Idag har vi varit och firat farmr som fyller år. Det vart supergod mat och efterrätt. Fenix satt mest och tittade på film och Corona hängde efter farbror Mikael mest hela tiden. Skönt, då fick jag och Daniel lite lugn och ro, hihi!
 
Roligt i snön
 
 
 
 
Öppning av adventskalender
 
Klätterapan
Inhandling av julmat
Shoppar julklappar
Trött kille
Mer skoj i snön
 
Märklig stil att sitta och äta frukt på men, men......
Kakbak
I går kväll monterade jag ihop en av Coronas julklappar
Klär granen
 
 
 
 
 
 
Kalas hos farmor
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Myser med farbror
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0