Onsdag

I går åkte jag och handlade efter det att jag lämnat barnen på dagis. När jag kom hem började jag med kvällens efterrätt samt städade av lite. Halv två hämtade jag trollen som vanligt och vi åkte då hem och åt mellis och myste. Jag började ordna med maten.
Carro och hennes tjejer kom hit på middag, det vart tacos och till efterrätt vart det mjölchoklamousse med geischachoklad och vitchokladmousse, detta var toppat med hallonsås. Smaskigt! Fenix och Corona åt innan oss då middagen vart ganska så sen. Corona ville oxå smaka på chokladmousset och det fick hon, hon smaskade i sig allt, Fenix ville inte ha.
Båda barnen sov innan vi började med middagen. Supertrevligt och mysigt var det! Var länge sen vi träffade tjejerna nu!
Vi fick en jättefin julbukett, tack snälla!
När dem sedan åkt så vart det en stund framför tv:n innan sängen lockade!  
På väg hem från dagis
Snömonster!
Tacotime!
Gott med efterrätt
 
 
 
 
Vår efterrätt
Fina blommor!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0