Onsdag

I tisdagkväll slog vi in barnens julklappar, jösses vad dem måste ha varit snälla i år! Daniel hade skavsår på ena fingret efter att ha dragit av tejp, haha!
I onsdags lämnade jag barnen på dagis och sedan åkte jag hem och pysslade lite innan jag åkte in till MVC. Det mesta såg bra ut fast magen hade inte växt något sedan sist så tjejens kurva hade sjunkit ganska mycket. Hon ligger nu oxå fixerad vilket är väldigt ovanligt för att vara tredje barnet. Troligtvis var magen mindre då hon sjunkit. För säkerhetsskull skickade hon en remiss för ett tillväxtultraljud till läkarhuset på Odenplan.
Efter MVC åkte jag till Kappahl och köpte ett par varma, mjuka leggins till Corona. Jag åkte sedan hem och åt lunch och sedan tillbaka till dagis för att hämta upp trollen.
På eftermiddagen ringde dem från ultragyn och så fick jag en tid för ultraljud.
 
Paketen klara
Morgonmys
 
Redo för dagis
 
 
Lite roligt utanför Kappahl. Vår gamla bil kom och parkerade brevid vår nuvarande!
Lillstumpans kurva på väg neråt
Fenix hade gjort en jättefin julkula på dagis
 
På väg hem från dagis
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0