Måndag

I går tog jag med barnen på en pulkatur till brevlådan för att posta årets julkort, båda två är verkligen helt galna i snö! När vi kom hem igen träffade vi farmor vid brevlådan och Fenix ville följa med henne hem en stund så det fick han. Jag gav Corona lunch och sedan fick hon sova medans jag pysslade med diverse annat.
Vid halv två kom Jessika och hennes tjejer hit, Fenix kom hem samtidigt! Det vart fika och en massa bus för barnen. Corona lekte bara lite för sen satt hon mest och var intresserad av Meja, hon är lite bebistokig kan man säga. Tur att hon snart får en egen bebis!
När det var dags att gå hem så var inte Wilma så sugen på det. Fenix var så söt då och sa: - Wilma, vill inte gå hem, hon kan vara kvar här och sova i min säng, det blir mysigt! Haha, vilken charmör, det ska startas i tid!
Kvällen var tsedan lugn med middag och dusch för barnen innan läggdags.
Corona tycker det är skoj att sitta på pottan
Pulkatur till brevlådan
 
 
 
 
Fina namnsdagspresent från farmor och farfar, fick även choklad och alkoholfrutt vin
Fikadags
 
 
 
Bebisgalna Corona
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0