Måndag

Då var det måndag igen och en vecka kvar till julafton. Är ganska så trött idag, har sovit dåligt då det har värkt av bihåleinflammationen. Kändes bättre när man fick komma upp ur sängen. Det vart morgonmys med barnen i sängen. Dem busade sedan medans jag bakade rosenbröd, chokladkakor och kokostoppar.
Medans Corona sov middag så tittade jag och Fenix på film, skönt att få ligga ner och vila en stund.
Nu är middagen intagen och om en timme är det läggdags för trollen. Imorgon blir det dagis för dem, dem kommer bara vara där tisdag och onsdag, sen är dem lediga till 8:e januari.
Barnen fick brev från tomten idag där han tackade för deras önskelistor, hihi! Så gulligt!  
 
BusFenix!
 
 
 
 
Rosenbröd
Kokostopp!
Väntar på att kakorna ska bli klara
Chokladkakor
Datahacker
Brev från tomten
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0