Fredag och lördag

 I fredags vart det en sväng till norrtälje för att handla samt lämna Embla hos mormor och morfar. Tog även en sväng till intersport där vi köpte en hjälm till Corona som hon kan ha när hon åker rutschkana och pulka på dagis och hemma.
Det hanns med lite snowraceråkning för Fenixs del oxå och ett besök hos farmor och farfar samt Mikael under kvällen.
I lördags bakade jag en rulltårta på förmiddagen och myste med barnen. Vid två tog jag bilen till Stockholm och parkerade vid tekniska. Jag började med att ordna en present till älsklingen, det tog lite tid och jag hade lite svårt att hitta men det gick tillslut efter en hel del traskande i modden. Jag åkte sedan till medborgarplatsen och kikade runt lite i affärer innan jag mötte upp Carina, Julia och Elin. Vi gick sedan till Grekiska restauranger Faros och åt middag vid 18. Det var så himla trevligt, roligt och gott! Supermysigt att träffa tjejerna igen! Vi pratade och skrattade och när vi tittade på klockan så hade den blivit kvar ti tio, hihi, tiden går fort när man har skoj! Jag vart bjuden på middagen samt fick ett presentkort på H&M oxå! Tack snälla för min födelsedagspresent tjejer! Kunde inte bli bättre!
Vi skildes åt och jag åkte till Tekniska och tog bilen hem igen.
 Morgonmys med pappa
 VI handlade bröd i bageriet en morgon
 
 
 Skoj att kika på pappa som skottar snö på balkongen
 
 
 
 Det här är skoj!
 
 
 
 
 
 
På väg för att handla i norrtälje
 
På intersport
Flygfyren
Hos farbror Mikael
 
 
Rulltårtsbak
 
 
 
 
På väg till norrtälje, underbara sol!
 
Svärdfisk
Chokladtryffel, smaskens!
Mina underbaringar!
Det var riktigt kallt på vägen hem!
 
 
 


Kommentarer
Carina Helmersson

Tur att barnen gillar snön i alla fall =)

2012-12-09 @ 12:51:17
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0