Undebara Fenixens födelsedag

I torsdags fyllde Fenix 3 år, vår stora kille! Tyvärr hade Corona även feber denna dag så vi fick hålla oss hemma hela dagen. Farmor var förbi med ett paket på morgonen som Fenix fick öppna.
Dagen vart lugn, jag ordnade födelsedagsmiddag och städade av lite här hemma. När Daniel kom hem fick Fenix öppna sina paket från oss.
På kvällen kom mormor, morfar, farmor, farfar, Agneta och Stig. Det vart porterstek till middag och sedan en vitchokladmoussetårta med mandelmassa- och apelsinbotten som jag gjorde på onsdagen. Det vart ännu mer paketöppning och Fenix var alldeles lyrisk!
Corona höll humöret trots febern, hon var lite trött men glad!
Det var en glad liten pojke som somnade gott på kvällen ! 
 
Sliten tjej på morgonpromenad
Paketöppning
Från farmor och farfar
Mer paket från mig och Daniel
 
Från oss
 
 
 
 
 
 
Ännu mer paket när gästerna kom
 
Middagen
Gott bröd till
Tårtan
Middag
Glad tjej trots febern
Smakar tårta
Från farmor och farfar
 
Från Agneta och Stig
Till Corona från farmor och farfar
Till Corona från Agneta och Stig
Oxå till Corona från Agneta och Stig
Från mormor och morfar, Fenix fick även pengar att lägga i spargrisen.
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0