Tisdag

Idag har jag och barnen varit till jobbet för att fixa lite med pappersarbete...måste lämna in en ny lapp om föräldraledighet, havandeskapsledighet samt semester. Jag kommer inte gå tillbaka till jobbet något innan det är dags för den lilla tjejen att komma ut.
Efter besöket på jobbet så åkte vi hem igen. Medans Corona sov middag passade jag på att baka havrebröd och mysa med Fenix framför en film.
När Daniel kom hem åt vi middag och sedan gick vi alla ut. Daniel städade i bilen och klippte gräset och jag plockade vinbär. Barnen sprang mellan oss. Fenix plockade vinbär åt Corona och matade henne med dem, så gulligt!
 
 
På väg till jobbet
Busfia
Fenix tittar på film
Chefens kontor är spännande!
Degen färdigjäst!
Havrebröd
Färdiga!
Haha, Fenix tog kort på mamma!
Mys med bästa killen!
 
 
 
Mot vinbärsbusken
Skålen i högsta hugg
Fenix plockar åt Corona
 
Varsågod syrran!
Corona håller farfar sällskap när han klipper gräset
En trött tjej hänger med mamma
Så fina!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0