Söndagen

Carina, Kimmo, Elvira, Julia, Nisse, Alvin och Bubben sov kvar här från lördagen till söndagen. Då Daniel inte hade kunnat köpt hem frukost hit för jag då kanske hade misstänkt något så åt vi en jättegod frukostbuffé uppe hos farmor och farfar på morgonen, tack snälla för den fina frukosten. Julia och Nisse skulle på husvisning så dem åkte efter frukosten men dem andra vart kvar. Grabbarna plockade undan på logen medans jag, Carina och barnen tog en myspromenad, Corona låg kvar hos farmor och farfar och sov middag. Kimmo och Bubben åkte sedan hem då dem hade en hel del saker att köra tillbaka till deras replokal. Carina och Elvira var dock kvar och busade en stund samt åt lunch innan dem begav sig hemåt igen.
Resten av dagen vart lugn, Daniel åkte och köpte middag till alla som vi åt uppe hos farmor och farfar på kvällen!
 
Hjälper pappa att skruva lite
Nästan hela gänget
Den underbara "hotellfrukosten"
Lek
 
 
 
Carina hade med sig sin kanin!
Åker kärra
På promenad
 
Plockar hallon till Elvira
 
Sötnosar
Åker skrinda
Mer lek
 
 
Lunch
Gott med frukt
Glass efter middagen hos farmor och farfar
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0