Söndag

I går gick vi upp till farmor och farfar och hämtade barnen som sovit där, så mysigt att få krama på dem igen !
Daniel åkte sedan ner till båten, han, Björn och Henkan skulle åka lite vattenskidor och wakeboard. Jag och Fenix bakade en kladdkaka medans Corona sov och efter lunchen så packade vi fikakorgen och åkte ner till stranden vi med. Björns familj kom oxå dit. Det blev lite bad för barnen och sedan åkte vi med i båten en sväng.
På kvällen vart det middag och lite tittande på handbollen hos famor och farfar.
När barnen somnat vart det film i sngen för min och Daniels del!
 
Färdigbakat
Picknickkorgen färdig
Corona kollar vad grabbarna gör
Fika
Spännande
Lite bad
 
Strandhäng
Björn och hans barn
Henkan
 
Björn
Daniel
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Gullfia
 
 
 
Prova wakeboard var skoj!
 
 
Fenix tar en STOR bit kladdkaka!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0