Söndag

Idag började vi dagen med att leka lite med Fenixs nya leksaker mm. Vi målade i pysselboken och la pussel.
Carina, Stefan och Casper kom förbi vid elvatiden och fikade och firade Fenix med paket, dem kunde inte komma igår så då passade vi på idag istället! Pojkarna lekte och hade inte riktigt tid att fika men det hade vi vuxna!
Lasse kom förbi med födelsedagspresenter till barnen som var från Sara med familj, så det vart till att sitta ner och leka lite mer.
Efter lunch ville Fenix gå till farmor och farfar så det fick han .Daniel åkte till Lasse och lånade en ställning att stå på när han målade fönstrena medans jag och Corona åkte ut till mormor och morfar på landet för att hämta hem Embla. Corona fick både äta smltron och hallon där, det var väldigt smaskigt!
När vi kom hem plockade jag lite vinbär och Corona hjälpte till, dock hamnade dem flesta i munnen på henne.
Middagen åt vi hos farmor och farfar, smaskigt!
Nu är Daniel ute och åker en sväng men kommer snart hem, då blir det till att titta på film.
Barnen sover sedan en halvtime tillbaka ungefär!
Tack alla för Fenixs fina presenter, nu har han blivit firad i tre dagar, bortskämda lilla prinsen!
 
 
Pysslar
 
 
Casper kom med paket
 
Lek och bus
 
 
 
Fika
 
 
Från Casper
 
Från Sara med familj till Fenix
Från Sara med familj till Corona
Ute på cykeltur
Glad tjej hos mormor och morfar
Plockar smultron
 
 
 
 
 
Hallon är oxå gott!
 
Hemma och plockar vinbär
Kvällens film


Kommentarer
Carina Ohlsson

Tack för att vi fick komma =)
Synd bara att Casper var trötare än vad jag hade hoppats på att han skulle vara när vi kom =/

2012-08-20 @ 19:38:18
URL: http://carinaocasper.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0