Onsdag

Daniel och Fenix startade morgonen med att åka till norrtälje och kasta lite sopor samt handla renoveringsgips till det nya barnrummet.
Farmor kom förbi en sväng, Fenix ville då följa med henne hem så det fick han. Vi andra åkte till Thuns för lite shopping. Efter shoppingen åkte vi vidare till Rasbo där vi hälsade på Carro, Andreas och barnen. Carro har ju flyttat från norrtälje till Rasbo utanför Uppsala numera.
Vi vart bjudna på smaskig kycklingpaj, sallad och nybakat bröd. Corona tryckte i sig två bröd! Till fikat vart det hallongrottor som Carro oxå bakat. Efter det trevliga besöket åkte vi till norrtälje där vi gjorde ett stopp hos mormor och morfar, morbror Martin var oxå där.
När vi kom hem gick vi upp till farmor och farfar för att äta middag och hämta Fenixen!
Fenix var jättetrött och somnade vid halv sju, Daniel har precis lagt Corona så hon sover oxå. Får se om jag och Daniel går ut och målar lite på vedboden kanske eller om vi blir kvar inne.   
 
Shopping på Thuns
 
 
 
Tänderna kliar bra mycket nu!
Smaskigt bröd hos Carro
Fikar med hallongrotta hos gudmor
Corona umgås med dem andra barnen
Trött tjej på väg hem
Klipper gräset hos farmor och farfar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0