Onsdag

I tisdags vart Corona lite åksjuk när vi åkte till mitt jobb, hon är även väldigt snorig vilket oxå troligtvis är en bov i spelet. Vet inte om det är en förkylning som hör till febern hon hade förra veckan eller om det är tänderna som gör det. Hon håller på att få alla fyra hörntänder samt en oxel på en gång, stackars liten! Hon är lite kinkig men ändå väldigt duktig för att ha så många tänder på gång på en gång.
Hon spydde därmed ner sin bilbarnstol under resan, vi tvättade den senare på kvällen. Den var dock blöt fortfarande igår så under gårdagen höll vi oss hemma.
Vi plockade lite vinbär på förmiddagen och sedan vart det bak av rostbröd samt bullar. Resten av dagen var lugn och skön.
 
 
Gott rostbröd!
 
Första plåten färdig
Smaskigt
 
 
Provsmakar bullar
Corona fick en krya-på-dig-aborre av sin pappa igår!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0