Onsdag

Corona är snorig och håller på att få 6 nya tänder, hon har det ganska så jobbigt på nätterna just nu. Hon vaknar mycket och är kinkig, oftast behöver vi inte gå upp då hon somnar om själv men man märker att hon är trött på morgonen och det är jag oxå!. Vi har hållit oss hemma idag oxå i hopp om att snoret ska ge med sig och att hon piggar på sig!
Efter morgonpromenaden vart det tvätt och städ här hemma. Barnen har fått renbäddat!
Vi har spenderat mycket tid ute idag i det sköna vädret, barnen tycker att det är så roligt ute. Embla och Corona har hängt ihop under större delen av utevistelsen! Dem är så söta ihop!
När Daniel kom hem åt vi mat och sedan åkte han iäg en sväng för att flytta på en borrvagn. Det var emeningen att Fenix skulle följa med men han ville vara kvar hemma och busa med mamma och lillasyster!
När Daniel kom hem igen så stannade farmor med bilen här och då ville Fenix åka med henne hem.
Daniel, jag och Corona åkte ner till båten och tog upp den och sen gick vi oxå till farmor och farfar. Jag tog bort farfars stripes på fingret och la om det igen.
Barnen sover nu gott och jag ska hoppa ner i badkaret med Daniel.
 

När tänderna kliar så använder vi nappen så här!

Plask, plask!

Lunchen är slut, mer mat!
Sitter och tar det lugnt

Kompisarna!
 
 

Två som kliar, det kan inte bli bättre!
 

Puss!

Embla frågar med tassen om hon får klättra upp i Coronas knä men där fick mamma säga stopp! Hon är lite väl stor för Coronas knä!
Cyklar
 

Hämtar posten

Fotbollen är en favorit!

Kul med Fenixs motorcykel

Snäll bror som drar på lillasyster

Corona fick en tröja av farmor när hon kom förbi, tack!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0