Måndag

Då var nästan vardagen tillbaka, ja för Daniel i alla fall, han började jobba idag igen. Fenix har sommarlov i 2 veckor till och Corona börjar inte förrens 5:e november.
Morgonen började med en härlig promenad i solen. Fenix hade med sig sin kikare och kikade in det mesta!
När vi kom hem vart det lite tvätt och städ som vanilgt och efter det lek och bus!
Daniel kom hem vid halv ett för då var jag tvungen att åka in till odenplan för att göra ultraljudet på bebisen. Vi lyckades inte ordna någon barnvakt så Daniel fick tyvärr vara hemma med barnen. Jag tog bilen till danderyd och sedan tunnelbanan, orkar inte leta parkering i stockholm!
När jag kom hem igen fick barnen paket och Daniel fick ett paket som var till bebisen så att han skulle få veta vilket kön det var.
Det vart middag och sedan kom farmor förbi en sväng. Det var två små trötta troll som somnade vid halv sju. Nu spacklar Daniel i barnrummet, han är så duktig!
 
Spanar in hästar
 
Gäster i trädgården
Cooling
Läkarhuset Odenplan
 
Trollen var i badkaret när jag kom hem
Glad tjej
Paket
 
 
 
Fenixs present
Coronas present
Bästa som finns är att somna hos pappa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0