Måndag

Igår var det meningen att Jessika skulle komma hit med sina tjejer men dem var sjuka så vi tar det besöket en annan dag. Vi vart då hemma istället, det var trist väder ända fram till eftermiddagen då det sken upp. På morgonen fick vi ta en regnig promenad med Embla men efter lunch hade det slutat regna så då tog vi en längre promenad.
Medans Corona sov bakade jag två stycken grova rostbröd som jag skivade upp och frös in, perfekt att kunna ta fram så många skivor man vill åt gången. Fenix konstaterade även att nonstopkakorna var slut så det vart en sats med sådana oxå.
När Daniel kom hem så åt vi middag och sedan gick vi alla ut en sväng. På kvällen gick vi till farmor och farfar där jag bytte byttet farfars omläggning på tummen som han klämt. Vi fikade innan vi gick hem och nattade barnen. När dem somnat tog jag och Daniel ett bad tillsammans.
 
Smakar glass hos farmor och farfar i söndags
 
Ruggig morgonpromenad
 
 
Bakat
 
 
Busfröet klättrar överallt nu!
Köpte en ram till lilltjejens ultraljudbiler på IKEA, satte in dem igår.
Alla barnens bilder
Promenad på eftermiddagen
 
 
 
 
 
 
 
 
Ute på eftermiddagen
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0