Lördag

I lördags lämnade vi barnen hos famor och farfar en stund medans jag och Daniel åkte iväg till rådmansökyrka på dop. Det var Yvonne och Mickes son Leo som skulle döpas.
Efter dopet så hoppade deras dotter Niva in i vår bil, så hon fick åka med oss tillbaka hem till dem. Vi åkte sedan tillbaka till farmor och farfar och hämtade upp våra troll och åkte tillbaka till Yvonne och Micke för lunch och dopfika. Barnen lekte och busade för fullt.
När vi kom hem igen ville Fenix titta lite på datorn och jag satte mig i sängen och vilade en stund. Det tog ungefär 5 minuter sedan satt Fenix och sov i stolen, hihi!
På eftermiddagen lämnade vi upp barnen till farmor och farfar igen och så åkte jag och Daniel tillbaka upp till Yvonne och Micke för att fira Yvonnen som fyllde år. Det var knytis så man tog med det man ville äta och dricka. Det vart en trevlig kväll!
 
 
 
Dopet
 
 
 
Niva åker med oss
Hemma för att hämta barnen
Corona är redo att åka
Massa skoj fanns det hemma hos Yvonne och Micke
 
 
 
 
 
 
 
Hemma igen
Vilar på sängen
Vilar i stolen
 
Micke fixar med maten
Mat
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0