Lördag

Igår mötte jag upp mamma och pappa och så gick vi tillsammans på kräftskiva på farmors boende. Det bjöds på västerbottenpaj, kräftor och för dem som inte skulle skala, kräftstjärtar. Det var jättegott! När vi hade ätit klart så åkte jag och handlade, jag släppte av mamma hemma hos dem och hon gick en promenad med Embla under tiden. Jag hämtade sedan upp mamma igen och vi åkte tillbaka till boendet där det vart musikunderhållning samt fika. Dem hade ordnat det jättefint för dem gamla, så mysigt!
När jag kom hem vart det mys med barnen och sedan tacomiddag innan vi gick till farmor och farfar och fikade, farmor hade namnsdag!
 
Busfia trivs under datorn
 
 
Smaskigt
 
 
Pappa och farmor
Musikunderhållning
Åskan på väg!
Fint utanför farmors boende
 
 
Hemma igen och myser med älsklingarna
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0