Furuvik

I onsdags åkte vi till Furuvik hela familjen! Vi stannade i Skärplinge för att få lite lunch i magarna och sedan fortsatte vi till Furuvik. Det vart masssa tittade och klappande på olika djur, både Fenix och Corona tyckte det var jätteskoj! Självklart vart det en sväng in på tivolidelen oxå! Fenix och jag åkte "flygplan" och lilla bergodalbanan och sedan åkte Daniel bilarna med honom. Han var helnöjd!
Det vart en del glass under dagen för Fenix och vi fikade med gott innan vi åkte hem oxå. Fenix fick köpa med sig lite stenar hem. Corona haffade tag i en ros skallerorm inne i en butik och ville inte släppa taget så den fick följa med hem!
På vägen hem somnade trollen i bilen men vi stannade och väckte dem efter en timme för att äta middag.
När vi kom hem följde Fenix med mig till farmor och farfar för att hämta Embla som dem passat, tack för hjälpen!
Det vart en toppendag med familjen och väldigt nöjda barn!
 
Lunch
 
Framme
 
 
Massa djur
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tivolidax
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ute och går
 
 
 
Lite mer djur
 
Provar lyckan
 
Fika
 
Coronas orm
 
 
Hej då Furuvik
Tröttmössor
 
Vill inte riktigt vakna fats det är dax för middag
 
 
Corona fick en tröja oxå


Kommentarer
Carina Ohlsson

Ser ut som om ni hade kul =)
Vi ska dit i morgon =)
Jo vist är det skönt att det är sålt, den är en sak mindre att ha emd honom att göra.....
De underlättar liksom.
kram

2012-08-03 @ 15:31:13
URL: http://carinaocasper.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0