Fredag

Då jag igår, på min födelsedag, fick pengar i present av snälla underbara, föräldrar, svärföräldrar och Mikael så åkte vi in till norrtälje idag och köpte en KitchenAid som jag länge velat ha men tyckt varit lite för dyr att bara köpa sådär. Nu när jag då fått pengar så passade jag på att unna mig eller oss en sån. Det vart även ett hackset till den oxå för det räckte pengarna oxå till. Till min stora förtjusning så fanns min favoritfärg på den inne oxå, mintgrön! Nu står den lilla skönheten i köket här hemma!
Annars har dagen varit lugn, lite bus och lek ute då det varit varmt och soligt. Vi tog en fika hos farmor och farfar på eftermiddagen. Corona och Fenix fick åka skrinda bakom gräsklipparen och det var tydligen väldigt skoj!
Jag har precis klivit upp ur badet. Daniel är ute och målar vedboden men är nog snart  klar.
 
 
Så fin!
Lite tillbehör
Åker skrinda till famor och farfar
Kör vagn
Åka bakom gräsklipparen är skoj
Fenix ville oxå åka med
Bäst att hålla i lillasyster!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0