Fredag

I fredags bakade jag vaniljbullar på morgonen. Efter lunch så åkte vi in till norrtälje och lämnade Embla hos mamma och pappa. V iåkte sedan vidare till barnens gammelfarmor och hälsade på.
En runda på stan vart det oxå för inköp av doppresent till lördagen.
Handbollens semifinal gick på kvällen så vi la barnen efter första halvleken och sedan vart det mat under den andra, Daniel hade lagat biff ala Lindström och potatisgratäng, smaskigt!
 
Älskar nya kitchenaiden, nu slipper jag göra degarna för hand!
Klara!
 
Den uppstoppade räven på gammelfarmors boende var spännande!
Corona iaktog räven en stund innan hon vågade sig fram!
 
 
Älsklingarna
Goda skor
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0